• 072-2317879
printer services image
printer services

מדפסות ביתיות

איך אפשר לדעת מה משתלם יותר – מדפסת לייזר או מדפסת דיו?
כלל אצבע אומר כי מדפסת הזרקת דיו מפסיקה להיות משתלמת למי שמדפיס מעל 1,000 דפים בחודש. בשל העלות הגבוהה של מחסניות הדיו, בכמויות כאלה – מומלץ לעבור למדפסת לייזר.

לכמה דפים מספיק הטונר במדפסת לייזר?
במדפסות הביתיות, טונר צבעוני יספיק ל- 700 דפים בערך. במדפסת לייזר מקצועית טונר צבעוני יתכלה לאחר 10,000 דפים. מדפסות שחור לבן המיועדות לנפח עבודה גבוה ידפיסו גם עד 25,000 דפים. כל זאת בתנאי שמדובר בהדפסה של עד 5% כיסוי.

מהו הזיכרון הפנימי של מכונת הצילום?
הזיכרון של מכונת הצילום משפיע על הביצועים שלה, ובעיקר על כמות המסמכים שניתן לשמור לצורך ביצוע מספר משימות במקביל. נפח הזיכרון המובנה נע בין MB 32 בדגמים זולים ועד ל-MB 512בדגמים היקרים יותר. בחלק ממכונות הצילום קיימת האפשרות לשדרג את הזיכרון. למדפסות הגדולות יש הארד-דיסק פנימי שמיועד לשמירה של עבודות בנפחים גדולים.

אם מכונה עומדת במשרד, האם כל אחד יכול לשלוח אליה הדפסות?
במשרדים גדולים עם נפח הדפסות גבוהה ניתן להתקין קוד אישי לכל משתמש שרק איתו ניתן יהיה לשלוח הדפסות וצילומים. אפשרות נוספת היא העברת כרטיס אישי להוצאת ההדפסות, על מנת להגן על פרטיות וסודיות המידע.

מדוע לפעמים מכונת הצילום, מאטה את הקצב בזמן עבודה?
לעיתים מכונת הצילום מורידה מהירות משום שעדיין לא הגיעה לטמפרטורה הנחוצה לייבוש הטונר. סיבה נוספת היא שליחה של קבצים גדולים מאד או הדפסתם ברזולוציה גבוהה.

מה הסיבה לירידה באיכות ההדפסות והצילומים?
במרבית המקרים, ירידה באיכות מעידה על שחיקה של חלקים הזקוקים להחלפה. ישנו קשר ישיר בין כמות הצילומים ("הקילומטרז'" של המכונה) לבין האיכות המתקבלת.

מדוע מופיעות נקודות לבנות בצילום צבע?
הופעתן של נקודות לבנות מעידה על שימוש בנייר שאינו מיועד למדפסת צבעונית. מומלץ לעבוד עם נייר מלוטש אשר עבר טיפול מיוחד לצילום בצבע.

איך ניתן לשמור על איכות צילומי הצבע?
ניתן לשמור על איכות צילומי הצבע על ידי: החלפת טונר במועד, שמירה על ניקיון הזכוכית ושימוש בניירות צילום מתאימים ובטונר מקורי.

מדוע לפעמים הטונר מתקלף מהנייר?
טונר מתקלף הוא, בדרך כלל, טונר שלא התייבש כהלכה. תקלה במכונה עלולה לגרום לירידת החום ההכרחי לייבוש הטונר. במקרה כזה, יש להזמין שירות מקצועי.

מדוע לפעמים נוצרים פסים שחורים בצילום?
כאשר משטח הסריקה מלוכלך, כמו מטיפקס למשל, יוצרת כל נקודת לכלוך פסים כשהניר עובר מעליה.